söndag 4 november 2012

Julkort av kit

I går var jag på pyssel träff på Scrap & Hobby. Vi var några stycken som satt från 15-22 och pysslade och hade super mysigt. Vi fick var sin papperspåse av Nina med lite material och några papper som hon ville att vi skulle göra något med under kvällen.
Jag gjorde bland annat detta julkort.
 
 
 
Jag använde ett av cardstocken vi fick till att göra kort stommen av. Jag har gjort ett 15*15 kort.
Det mönstrade papperet kommer från Inkidos serie Coming home for christmas, pappret är dubbelsidigt så där ifrån har jag även klippt ut texten God Jul.
Bilden kommer från ett klippark från Reprint . Smidigt att använda om man inte vill stämpla och färglägga. Jag har dekorerat med ett rött pärlband och vit spets. Det lilla hjärtat är en metalldekoration. Halvpärlorna/blingen kommer från Landstoken och är jätte fina.
På återseende snart med vad mer jag fick gjort av kitet.
 
Kram Eva-Lena

1 kommentar:

  1. Fint julkort blev det!!! Vackra papper och snygg bild!
    Kram!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.