torsdag 13 september 2012

ARTjournaling våga ta klivet





Idag har jag pysslat personligt, det gör man ju alltid men den här sidan betyder mycket i många avseenden. Tycker att det är grymt roligt och befriande att skapa i en artjournal. Man kan då man bläddrar tillbaka få fram vad man kände precis just då man skapade sidan. Det blir som en vacker dagbok:)) Jag använder alla typer utav färger när jag skapar mina sidor, allt ifrån gesso, acrylfärger , neocolors och vanlig härlig vattenfärg!


Här ser ni "kompissidan". Ber om ursäkt att bildkvaliten inte är den bästa för dagen.




Det är Inkidofjärilar och Vilda träd och vingar och faktiskt en fjäril från Vilda också. Runt kanterna har jag stämplat med En för mig frekvent använd Inkidostämpel!



Washitejp iform av noter symboliserar mig och min glädje för musik. Så fort det bara är möjligt har jag musik i mina öron och allra helst Rasmus Seebach!

Tidningsurklipp integreras på mina sidor precis som cut-outs från mönsterpapper. Jag fäster alla detaljer med mattemedium eller en typ av decopagelim.
Hoppas ni får en härlig torsdag. Nästa vecka bloggar jag en tutorial om hur jag går tillväga när jag färglägger motiv och komponerar kort!!
Kram på er
Lina
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.