måndag 19 december 2011

PRESENTFÖRPACKNING i WELLPAPP

Hejsan, denna måndag före julafton!
Tänk att på lördag är det julafton! Tiden springer iväg och själv känner jag mej alltid som ett barn. Är förväntansfull och längtar! Jag har den förmånen att älska julen!
Men, som sagt, tiden springer iväg, och ibland hinner man inte med allt. Ett tips till dom lite större barnen är att ge bort pengar. Men hur roligt är det? Tja, kanske är det roligare om man får pengarna i ett paket som du dekorerat? Scrap o Hobby säljer små förpackningar i wellpapp som man kan lägga en cd-skiva i, eller pengar, smycken... Ja, du förstår... Här är min variant:



När jag rensade barnens gamla pysselgrejer, så hittade jag såna här bokmärken. Jag gillar dom verkligen, blir nostalgisk. Så jag tyckte det var perfekt att använda på denna förpackning. En stor rosett av spets som jag fått av mamma och lite pärlspröt och GOD JUL-skyltar blev jättebra, passar perfekt till min ena "lillkusin" (16 år).



GOD JUL är stämplat med Distress Dyna Walnut Stain och Artemios bokstavsstämplarvit cardstock. jag har smutsat ner lite på skyltarna genom att måla på en bit plast med Distress Stain Pumice Stone. På plasten blir det som droppar och där doppar jag pappret, då blir det små smutsdroppar.

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.