torsdag 8 december 2011

GLITTRIGT BO BUNNY JULKORT



Hej allihopa!
Hoppas att ni har det bra och börjar komma i riktig julstämning! Här ligger det lite snö påå backen och hjälper till att få rätt känsla!

Jag har satt igång med julkorts tillverkningen på allvar nu och det här är ett i raden!

Jag satsade på ett klassiskt ett i julens färger med papper från Bo Bunny på en bas av julgrön cardstock. Jag körde lite vintage-stil med spets och distressade kanter, och en vacker stämpel från Reprint. Ganska snabbt att göra men ser lite arbetat ut. Fina hörnet är stämplat med en clearstamp-stämpel ur ett Bo Bunny-set med nyckelhål, klocka, visare och lite annat användbart vill jag påstå!! Som det ser ut nu så är det många som önskat skapa med dessa ting, men förhoppningsvis kommer det snart i shopen igen!! De söta bladen kommer från You Do.

Massa vintriga kramar från mig.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.