fredag 10 april 2015

Blommor numer 2

Hej!
Idag är det fredag igen och dax för mig att blogga^_^
Jag har gjort blommor som jag tänkt att visa.
Till de stora blommorna använde jag cardstock från Reprint.
Jag använde fem bitar cardstock.
Sedan vek jag en så att det blev tre små pappersbittar i
blombladet och limmade fast, så gjorde jag det med de andra
fyra bitarna.
Efter alla blomblad limmade man ihop alla blommblad.
I de små pappersbittarna hade jag stickles.
När allt hade torkat limmade jag fast den litta blomman i
mitten.
Sedan tog jag ett grillspett och färgade den med grön distress
stain.
När de har torkat ta och vänd blomman upp o ner limma botten
på blomman och stoppa i grillspettet.
Till den lilla blomman bytte jag bara ut cardsock med mönstrat
papper.
 
Jag har använt:
 
 
Ha en bra dag!,
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.