måndag 12 januari 2015

Kom-ihåg-lappar med PL-bas

Hej

Jag har gjort några kom-ihåg-lappar att ha i köket med basen från vanliga PL-kort.


 För att de ska hålla bättre så har jag laminerat dem.


 Eftersom de skulle lamineras så har jag bara jobbat med platta dekorationer så som stickers och stämplar.


Hålen är gjorda med vanlig håltång. Tycker ni att det blir för tungt, så be Nina om tips på bättre grejer.


Två av korten har ett trevligt citat i fall det inte är något som måste kommas ihåg.


Till denna tagen så har jag använt StazOn, Timber Brown som har en fin och behaglig färg. Stämplarna är från Vilda.


För att färgen ska skifta så har jag använt en brun och en blå dyna. Börja alltid med den ljusaste färgen så att du inte förstör dynorna. Stämpeln kommer från Inkado. Det finns snarlika i butiken.


PL-kort från Becky Higgins.
Stickers från BoBunny och Basic Grey.

Kramar MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.