måndag 6 oktober 2014

En bakgrund på köpet

Hej

Idag visar jag en  LO med en "bonus"-bakgrund. Bakgrunden har blivit till när jag hållit på med annat. I stället för att använda kladdpapper, så tog jag bak sidan på en fult mönster-papper som "kladdpapper".


Det blåa kom till när jag behövde en turkos spets till ett annat projekt
Först sprayade jag spetsen med vatten i en burk. Sedan mistade jag med Dylusions blå och grön spray och rörde runt med en pincett.


När färgen gått in i spetsen så la jag den på ett papper för att kunna torka den med värme-fön. Färgen som blev över, hälldes i en mini-mist och får följa med på träffar.

Stämplarna är från när jag stämplat upp nya textstämplar en liten bok och behövde ha något att stämpla av överflödig färg på. I boken stämplar jag upp alla (hrrm) texter, för att snabbt kunna hitta en lämplig text.


Det gula är en blandning av distress ink och perfect pearls i en mini-mist. Den är dock där för att jag tyckte att det behövdes lite guldgult.


Sedan har jag använt pappret som ett vanligt mönsterpapper och scrappat en Lo på mina tjejer. Det blev en liten bit kvar av den infärgade spetsen och en fick vara med på Lon. Text-stickerserna är från BoBunny. 

Ha en bra dag
Kram MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.