måndag 7 juli 2014

Ett bröllopskort från sportpapper...

Hej
Jag tror inte att Nina tänkte att jag skulle göra ett bröllopskort, när hon skickade med papper med sportmotiv, men det blev det.

En kollega till mig hade nyligen ett överraskningsbröllop och det känns inte som om ett sockersött kort skulle vara helt rätt till henne och hennes make. Lägg även märke till att det inte finns några blommor.


Alla mönsterpapper kommer från Graphic 45, good ol' sport. Det senapsgula pappret kommer från Brazill. Chippboard dekorationerna finns i ett användbart sett. Följ länken här.


För att hålla kortet enhetligt så har jag stansat ut ett till hjärta i vitt papper och satt på insidan av kortet. Skulle bara önska att jag hade en snyggare handstil, men det gör väl de flesta, antar jag ;-)

Ha en  bra dag
Kram MarieG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.