söndag 1 juni 2014

Lo med tag

Hej

Idag visar jag en Lo med en tag.


Det kan vara bra om man vill ha med mycket eller inte vill visa allt för alla. På denna Lon så valde jag att ha en tag för att jag vill hålla buketten i fokus utan konkurrens från andra foton. 


Här valde att ändra på ordföljden för att det blir snyggare så. Hoppas att det är ok, men allt är väl tillåtet när det gäller scrap ;-)


Framsidan på tagen.


Här på baksidan av tagen finns det plats för foto och text. Vet vilket foto som ska vara där. Ska bara hitta det...


För att dämpa den rödrosa färgen så använde jag vit distress stain. Skillnaden syns längs kanterna och på en fläck i mitten av pappret. Jag har även använt distress stain till att chalka kanterna med. Mönsterpappren kommer från Inkido

Ha en bra dag
Kram MarieG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.