måndag 11 mars 2013

I all enkelhet

En hel del kort som jag gör blir väldigt enkla av två anledningar. Den ena är att jag inte alltid har den tid jag vill till mitt pysslande och behöver snabbt få ihop ett kort. Det andra är att det finns mycket fina mönsterpapper att det är synd att täcka över dem med något mer. De mönstrade pappren tillsammans med något band och lite dekorationer gör hela kortet.

Precis ett sådant kort blev det sista timmen på pysselträffen hos Ninas Scrap och Hobby för ett tag sedan där vi hade en bingoutmaning. Jag valde blommor, band och bling vilket passade bra till mina nya fina mönsterpapper. 



Till mitt kort har jag använt det fina mönsterpappret från Bo Bunny Paper Pad 6x6. Storlekar på papper som passar perfekt till kortmakeri. Jag har dekorerat kortet med band, Lyric grå och organzaband, blommor och blingstenar.

Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.