söndag 10 mars 2013

Enkel LO med BoBunny´s Combo Stickers

Hej!

En enkel LO med BoBunny´s Combo Stickers bjuder jag på idag. Det jag har använt heter Love Bandit.

Love bandit combo stickers BoBunny bokstäver och dekorationer - 10lbc129
 
 
Som du ser är det massor av klistermärken på! Roliga bårder, pilar och bokstäver. Den är kul att jobba med!


LO:n handlar om när mina föräldrar byggde hus. Min dotter är med på tomten för att "kolla läget", det var väldigt intressant! Som bas har jag en vit cardstock från Bazzil. Det prickiga pappret är ett gammalt papper från BoBunny. Det har jag bara skurit och sedan rivit i nederkant, som extra detalj. Alla dekorationer är från klisterarket!


En del saker har jag satt på 3D-kuddar, medan andra sitter direkt på pappret. Den där bruna saken, vad ska man säga att det är, "stjärnan", har jag jag satt så den går att snurra på!

 
Bokstäverna är så söta. Dom har små, små ekollon lite här och var som är dekorerade med ett litet hjärta!
 
Glöm inte hålla utkik i bloggen, snart kommer vi ösa på med påsk!
MVH Miaa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.