måndag 7 november 2011

TRÄFORMER från ARTEMIO

Hejsan!

Jag gillar verkligen träfigurerna från Artemio! Dom är väldigt användbara, till allt! Man kan sätta dom på vilka alster som helst; askar, LO:s, kort, ja, allt! Här har jag två olika kort och en liten tag:

Först ut är ett av korten, med en träfågel på:



Detta är ett superenkelt kort! En vit kortstomme av cardstock, orange band med vita prickar, en brun spets, tre stycken blå rosor, ett orange snöre och lite blå halvpärlor!





Nästa jag visar är en tag med ett rådjurskid i trä på:



Tagen är handklippt ur coredination-papper, som jag har sandpapprat på för att få fram prickarna. dom båda bårderna är spillapper från min papperkorg... Likadan ros som ovan.

Sist ett julkort med en trägatulampa på:



Här har jag en spets som är hittad i mina gömmor, grön och röd cardstock, röd wellpapp, ett nycklehål med guld cracklepaint på och handklippt hjärta och löv.





När man gör många julkort kan det vara skönt ibland att bara få sätta på ett motiv. Träfigurerna är verkligen ett bra alternativ!!

Glöm inte av att delta i vår novembertävling! Vi väntar med spänning på ditt bidrag!
Ha en fortsatt skön höst, i väntan på advent och julen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.