torsdag 24 november 2011

EN MEMORIEBOARD MED 7 GYPSIES OCH PRIMA

Hej!
Idag vill jag dela med mig av lite favoritsaker! Dels vad som betyder mest för mig i livet skrivet med minibokstäver och allt med papper och dekorationer jag gillar att jobba med.....PRIMA! Det har kommit in mycket nya fina dekorationer från Prima i form av vita metall och trädekorationer. Det är i vintage-stil med fågelburar, fönster, rådjur mm mm. Även om den tyvärr syns lite dåligt på bilden så sitter det en gullig svamp i vitt från ett av dessa set precis intill fjärilens ena vinge.

Sist jag var nere i butiken i Sävedalen hittade Tessan och jag vackra metallramar från 7 Gypsies....direkt visste jag att jag ville skapa en memorieboard att hänga på väggen. Jag ville att den skulle innefatta det som betyder mest för mig och det "skrev" jag med fina små mimibokstäver. Orden är fastsatta med de stora klämmorna som sitter på metallramen. Jag har använt papper ur "Le Romantique serien". Nederst på min memorieboard satte jag spets och stansade ut en bård med min Martha Stewart-stans. Det är bara Prima blommor och dekorationer på detta alster, och måste erkänna att bilderna inte helt gör alstret rättvisa kanske man ska önska sig en fotokurs av jultomten i år?!

Hoppas ni får en toppen dag och att solen lyser där ni är! Tack för du kikade in i dag!


Kramar från mig............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.