torsdag 18 december 2014

Julkortstillverkning på resande fot

Hej!

I helgen var vi i Norge, och hade inte tagit med julkorten- men ett "litet survivalkit" följde med i packningen :)

Här visar jag 5 snabba kort jag gjorde första kvällen.



Till dessa två kort har jag använt ett papper från Maja Design- 707, ett vitt cardstock och stämpel från Reprint




Till detta kortet har jag använt mig av en stämpel från Vildas kit med engelska jultexter V804 , embossat med clear och färgat in med distressdyna. Kanterna och "bandet" är silverglittrig washitejp. Satte texten på en tårtpapper och kortstommen är ett dubbelvikt papper från Marianne Designs julkit.

Här har jag stämplat en stämpel från Vilda och lite snöflingor. Brunt cardstock och mönstrat papper från BoBunny - christmas collage paper pad.

Ett enkelt maskat kort med clearstampskit från Reprint. Stämplat på vit slät cardstock med två olika distressdynor och har klippt längs med julkulorna på långsidan.

Ha en härlig torsdag!

/ Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.