måndag 3 mars 2014

En mysig helg med familjen del2

Hej

Här kommer nästa del av mini-albumet. Det bli lätt många foton när man gör minialbum och dessutom har några taggar ;-)


Om man inte vet hur självutlösaren fungerar så kan man använda en spegel några gånger på hotellrum och liknande.


Även på dessa sidor har jag använt masker, mist och distress stains. 


På sista sidan dämpade jag texten med distress stain innan jag mistade och stämplade. Texten hade annars varit för dominerande.


I påsarna finns det plats för tags och annat. Tänkte lägga i vägbeskrivningen och bokningsbekräftelsen så snart jag hittar dem. De ligger just nu på ett bra ställe, som jag inte kommer ihåg var det är ;-) 


Ja vi gjorde faktiskt annat än att äta, men då var det ingen som hade tid att fota. Ett tecken på att helgen var lyckad, men inte så roligt att scrappa.


Alla klistermärken, texter och tagar fanns med i kitet från Prima, men bokstäverna är från BoBunny. De platta blommorna låg hemma, men rosorna och spetsar är från butiken.

Ha en bra dag.
kram 
MarieG/scrappyzzelochmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.