fredag 14 februari 2014

Ett första försök på PL

För ett tag sen var jag på pysselkalas. Då jag kom sent tog jag enbart med mig en liten påse och tänkte att jag smiter ifrån lite senare och hämtar något att greja med.

Det blev aldrig något av att jag hämtade mera- innehållet i påsen räckte gott och väl till mina tre första sidor med PL. Jag var såld (det har visserligen inte blivit flera sidor- men det kommer)Jag PL'ar inte på "riktigt" men jag gillar konceptet!


Här är sidan i sin helhet;



Jag gjorde två sidor med Photo Freedom papper- men jag tyckte bättre om denna sidan där jag gjorde mina egna kort med hjälp av pappersblock och stickers ur BoBunnys Mama Razzi serie.

Lite närbilder ;




Trevlig helg!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.