måndag 17 februari 2014

En påse med runt fönster.

Hej

För några helger sedan, så hade jag turen att få följa med till Reprint och testa massa av deras grejer.
En av grejerna som vi fick göra var att dekorera påsar. Alla gjorde lite olika dekoreringar, och så här blev min.


På utsidan så har jag stämplat blommor med vit dyna och Tim Holtz, Walnut Stain.
Hålet i påsen är gjort genom att jag la en en die i påsen och sedan stansa som vanligt.



I fönstret så har jag embossat med vit dyna och clear embossing på OH. 


I lådorna hemma så hittade jag en liten svart klädnypa (i storlek med Primas små klädnypor)
Jag dämpade den svarta färgen med Distress stains, Brushed Corduroy. Undrar hur jag kunde scrappa innan jag skaffade den? :-)
På ovansidan så limmade jag fast lite brun-vit papper. Även kanterna chalkades med, Distress stains, Brushed Corduroy.

Ha en bra dag
Kram MarieG/ scrappyzzelochmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.