tisdag 6 augusti 2013

En barnvagn i papper med tillhörande kort

Jag har länge planerat att göra en barnvagn, men det har stannat vid tanken. Så när jag fick frågan om jag kunde fixa något att ge en pengagåva i till en liten flickas namngivning, föll tanken direkt på en barnvagn.
När det började likna en barnvagn insåg jag att jag skulle få svårt att göra en naturlig ficka för pengar- så det fick bli ett tillhörande kort.
Det följer en massa bilder härunder :)

















Material:

Martha Stewart stansen Doily lace 
Mönstrade papper Beautiful Memories från Inkido
Hjulen är utstansade med  Tim Holtz " Paper rosette"
Brads till suffletten och handtaget
Bebis stämplar och barnvagnsstansmall  är ett set från Marianne Design
Text och bokstäver från ett stickersark

Ha en fin dag! :)

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.