måndag 8 oktober 2012

Söt nalle


Jag har gjort ett julkort med Magnolia stämpeln Cocco with present , jag tycker denna stämpeln passar både till jul och att göra grattis kort med. Jag har stansat ut motivet med en mycket användbar Spellbinder die
Bakgrundspappret kommer från Landstoken och är ett block med 38 st dubbelsidiga papper, alla dessa papper är jätte fina.
Kvisten är en Cherry Lynn die stansmall som heter Holly Florish , jag har satt röda blingstenar som små bär. 
Blommorna i hörnet är Cherry Blossom från Inkido , jag har tagit lite glitterlim för lite effekt på blommorna.
Du hittar produktena hos Scrap & Hobby

Hälsningar Eva-Lena

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt kort du gjort med en supersöt liten nalle! Gillar det mönsterpapperet mycket!!
    Kram!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.