söndag 7 oktober 2012

Julkort med magnolia stämpel

Hej!!
Här visar jag ett julkort som jag har gjort med en jätte fin Magnolia stämpel, Tilda with a cute lamb
Jag har målat motivet med Copics pennor och sedan stannsat ut med en Spellbindersdie . Denna dies är mycket detaljerad så när jag stannsade ut den så använde jag en metall platta från Cherry Lynn som är perfekt att använda när man har detaljerade dies som är svåra att få ut.
Jag har använt papper från Magnolias nya julkollektion A Christmas Story
Blomman är en gardenia från Inkido , jag har tagit glitterlim på blomman för att få lite effekt.
Jag har även använt vita Pärlspröt från Landstoken som dekoration. I hörnen har jag använt Blingstenar från Landstoken.
Allt material hittar du självklart hos Scrap & Hobby
 
 
 
Hälsningar Eva-Lena
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.