söndag 3 juli 2011

RESVÄSKA - DISTRESS EMBOSSING

Godmorgon, vet inte riktigt hur jag mår idag, är jag trött tro?? Tacka vet jag dessa tidsinställda inlägg.
Det var 50-årsfest igår kväll och han som fyllde år skulle få resecheckar i present. Vad skall man ge bort resecheckar i om inte i en resväska. Sedan är ju även Scrap & Hobby´s utmaning i juli - augusti resetema.

Jag har använt ett cardstock som är lite i naturfärg. Hörnen, bandet och handtaget är embossat med Distress embossing -aged mahogany-. Stämplat har jag gjort med Tim Holtz stämpelset TRAVEL LABELS med Distress Ink -aged mahogany- och -pine needles-.

Jag fuskade lite när jag satte fast handtaget, det är bara en av bradsen som sitter i väskan den andra är bara pynt.

Tagen har jag stansat ut med en Tim Holtz stans och stämplat Grattis med en clearstämpel från ett set från You Do samt hängt dit den med Tim Holtz swivel clasps, vilket ord.....

Fler stämplar på baksidan.

Insidan, aj aj här kom det ett papper som jag inte har en aning om var det kommer från gammalt är det i alla fall, men jag tyckte det passade så bra och så lite band att spänna fast packningen med.

Och vem vet kanske vi kan ha en kurs till hösten i att vika askar och väskor....

Ha en bra sommar och nu börjar min semester, jippi...........

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.