torsdag 3 februari 2011

EN STÄMPEL FRÅN THE GREETING FARM SOM PASSAR TILL MYCKET

Hej allihop!

Hoppas det känns bra så här i början av ett nytt pysselår. Jag hoppas att ni kommer hitta mycket roligt här inne under 2011, då det planeras för fullt med utmaningar och spännande saker samt att vi i designteamet gör alster som ni kan inspireras av. Vi har ju redan utsett vår första vinnare och har en ny härlig utmaning i full gång!
Om det är något ni skulle vilja se, kanske någon närmare titt på någon teknik eller material, så säg bara till så ska vi försöka uppfylla era önskningar.


The Greeting Farm har många väldigt fina stämplar och texter, kortet här har jag valt att inte ge någon inriktning utan det får den som vill köpa kortet välja!

Pappret är från Websters Page. De har väldigt fina papper tycker jag, särskilt baksidorna har fångat mig.
Blommorna från Reprint har jag spexat till lite genom att stämpla text med gesso... Det går lika bra att använda acrylfärg... det jag har färgat in min wellpapp med, så att den stämmer i färg med mattan till min spellbinderdies.
Spetsen färgade jag med Broken China och jag har som vanligt färglagt mitt motiv med distresser.


Bakgrunden till TGF- tjejen har jag torr-embossat med ett Tim Holtz embossing-kuvert, och sedan har jag distressat med Vintage Photo.

Färgläggning
  • Hud: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Barn Door
  • Hår: Brushed Corduroy, Vintage Photo, Shattered Straw
  • Tröja: Broken China, Stormy Sky, Spiced Marmelade, Rusty Hinge
  • Kjol: Rusty Hinge, Mustard Seed
  • Skor: Vintage Photo, Faryed Burlap, Black Soot
Nu önskar jag er en riktigt trevlig Torsdag och tackar för att du kikade hit!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.