onsdag 6 januari 2016

Vintrigt kramkort

Hej.

Hoppas ni haft en skön jul och nyår.
Jag har tagit mig ur virkstimmet och äntligen börjat att göra lite kort igen och idag blir det ett vintrigt kramkort.


Jag gillar vintern och det här pappret från BoBunny älskar jag. Snökristallen bakom motivet är glittrigt vilket inte syns på fotot men man kan ana det på bilden under.

Motivet har jag stämplat upp på Perfect colouring paper och sedan färglagt med Copics.

Ansikte: E2 1-YR 20-E 51
Hår: E 49-37-99-97
Halsduk: B 37-34-91
Tröja: E 44-43-42
Kjol, hårspänne: BG 05-02-01-000
Stövlar, fågel: W 7-5-3-1-0
Mark: BG 000-10

Som vanligt har jag dekorerat kortet varsamt med lite Liquid pearls i vitt
Fågel har fått en glittrig mage och där har jag använt Sticklers i en bronsaktig ton.

Till texten har jag använt bokstävsstickers.

Hoppas ni blir lite inspirerade,

och njut av det fina vintervädret.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.