onsdag 7 oktober 2015

En stjärna är född

Hej.
 
Onsdag idag och min tur att blogga.
Idag blir det ett kort till en liten tjej.
 

Det mönstrade pappret kommer från BoBunnys paper pad.
Jag tycker att dessa block är så bra när man gör kort. Det blir inte så mycket spill.
Bokstäverna är av trä och stjärnorna är brands som jag klippt av stiften på.
 
 
Motivet är från Nellie Snellen och är så sött tycker jag, dessutom är det könsneutralt och kan användas till både flickor och pojkar, sånt gillar jag.
Jag har färglagt med..... håll i er nu..... Copics.
På tårtan har jag använt glitterpennor för att få lite mer effekt men de syns tyvärr inte på bilden. dessa pennor är jätteroliga att använda.
 
Ha nu en skön onsdag,
kram Åsa
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.