onsdag 8 januari 2014

Ett kort till en liten tjej

Hej

Nu är jag trött på allt vad julen heter och idag har jag gjort ett färgglatt kort till en liten tjej.  

Jag gillar ju som sagt att färglägga och har använt Copic till detta störtsköna Tilda-motiv från Magnolia. Jag tycker hon utstrålar "kan-själv" och girl power, därav texten.


Det mönstrade pappret som jag använt kommer från My Mind´s Eye.


På insidan av kortet använde jag samma motiv fast i miniversionen och färglade det i samma färger som det stora motivet på framsidan. 



Som vanligt är kortet sparsamt dekorerat med bara några blingstenar och bokstavsstickers.


Ha en trevlig Trettondag

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Vilken goding! Gillar ditt kortskarpt! Kul med samma stämpel i miniformat på insida :). Anna-Karin

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.