torsdag 28 juni 2012

ALTRAT BLOCK/ART-journal....



Jag fick mitt DT-paket i lådan, jag bor ju inte i Götet längre så Nina och Sari packar och skickar. Jag erkänner att det är grymt spännande när man vet att paketet är på väg!! Ni vet så där som det kändes när man var liten och tomten skulle komma:))

Jag öppnade paketet i rasande fart och det fanns roliga saker kan ni tro.
Jag är ju inne i en kleta/ kladda period som så många andra och till detta projekt har jag använt alla möjliga sorters färger och material. Gesso, vattenfärg, akrylfärg, glimmermist mm.


Vingarna var från början guldfärgade men det passade inte på boken, så då målade jag dom gesso- vita.
Stämplarna kommer från Dylusions, lite bling från Kaiser kraft och mistade tårtservetter och den sköna tjejen har jag klippt ur från ett papper från Reprint, Ballerina (As time goes by) rp0044.




Jag stämplade med både akrylfärg och stämpeldynor. Blommorna kommer från Prima och staketet var en left over jag hade liggande i mina gömmor men man skulle lika gärna kunna klippa ut ett staket ur cardstock eller en tidning!!!
Låt fantasin flöda.

Kram på er hälsar
Lina
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.